Şikayet
Koçtaş’ın internet satış mağazasından 23 mart 2017 tarihinde 4 adet rattan sandalye aldım. Bir tanesi arızalı çıktı. Bunun üzerine Koçtaş’ı aradığımda arızalı ürünü iade etmemi ve yeni ürünü bana göndereceklerini söylediler. 29 martta ürün iade edilmiş olmasına rağmen hala ürünümü ...
0
Alışveriş 12 ay 0 Cevap 269 görüntüleme

Şikayet
Selcuk A.
Koçtaş kart aktif etme broşüründe yazanı aynen yazıyorum ” Hemen Paro yazıp 16 haneli kart numaranızı, adınızı, soyadınızı, doğum tarihinizi aralarında birer boşluk bırakarak 7276’ya kısa mesaj*olarak gönderin” bu şekilde gönderme yaptıktan sonra belli bir ücret çekiyorsunuz ve karşılığında gelen ...
0
Mobilya 1 sene 0 Cevap 402 görüntüleme