Şikayet
02.08.2017 den itibaren iş yerinde kullanmakta olduğum internetimi ev adresime taşımaya çalışıyorum. İş yeri adresimde internet alt yapısı fibernet alt yapısına uygun ev adresimde bulunan alt yapı ise adsl uygun ve ben defalarlarca anlatmama rağmen ben yeni adresime fiber deil ...
0
Telekominikasyon-İletişim 8 ay 0 Cevap 196 görüntüleme

Şikayet
Internetim aniden kesildi musteri hizmetlerini aradim sorunun 48 saat icerisinde cozulecegini ve bana bilgi verilecegini soylediler 3 gun gecti sorun cozulmedi arayip bilgilendiren olmadi yine aradim geri donus yapilmadi dedim sorun sizden kaynakli kablolarinizi konrol edin dediler kontrol ettigimi sorunun ...
0
Telekominikasyon-İletişim 12 ay 0 Cevap 216 görüntüleme

Şikayet
2017 8 ay da tahutum bıttı iptal ettırdım Türk Telekom Bursa Bölge Müdürlüğü … Adres: Santral Garaj Mahallesi, Yeni Yalova Yolu Caddesi, Gonca Sokak, No: 3, Osmangazi, Bursa bu adrese teslım ettım cıhazlarımı evrak imzalattılar ıptal oldu dedı bayan bende ...
0
Telekominikasyon-İletişim 12 ay 0 Cevap 256 görüntüleme

Şikayet
Vodafone internet kulanıyordum takin turk telekom arayıp ınternetinizi turk telekoma taşiyalım dediler ben başda cayma bedeli var dedim onlar bana dediki kelime cayma bedeli benzeri gelen tum ucretleri biz turktelekom olarak ödeyecekiz dediler ve her hangi bi ödeme yapılmamiş vodafone ...
0
Telekominikasyon-İletişim 12 ay 0 Cevap 269 görüntüleme

Şikayet
Vodafone net kullanıcısıyım taşınma sebebi ile internetinin nakilini istedim fakat vodafone net yeni taşındıgım adreste port olmadığı için nakil alamıyacağımı söylüyor türk telekom ise port açamayacağını söylüyor hem türk telekomdan hem vodafone netten şikayetçiyim en kısa zamanda gereğinin yapılmasını ...
0
Telekominikasyon-İletişim 12 ay 0 Cevap 234 görüntüleme