Şikayet
Modoko Çilek mağazasından 1 yıl önce Royal marka üç kapılı bir dolap aldım. Kurulum esnasında yanlış montaj yapıldı ve kapaklar zemine sürterek açılıp kapanıyordu aldığım mağazaya ve Çilek müşteri memnuniyetine bildirmeme rağmen gelip düzeltilmedi ve dolabın sağ kapısı vida yataklarından ...
0
Mobilya 2 sene 0 Cevap 421 görüntüleme

Şikayet
Aysel B.
Müşteri temsilcinize ulaşamıyorum! Daha doğrusu ulaşamıyoruz kaç kişiye arattırdım. Uygulamanızda iade et bölümü olmadığı için arayıp sizden alacaktım fakat ulaşamayınca direk yolladım size geri iade olarak. Kırılan ürünümün doldurabildiğim kadar doldurdum formu. Bir de ürünümün yenisini talep ettiğimi yazdım not ...
0
Mobilya 2 sene 0 Cevap 369 görüntüleme

Şikayet
Evidea’dan yaptığım alışverişte kargo sorunu oldu ancak mağduriyetim hala giderilmedi. 28 Nisan’da gönderilmesi gereken ürün hala elime ulaşmadı. Evidea’dan müşteri hizmetlerini her gün aramama rağmen bir çözüm bulunamadı. ...
0
Mobilya 2 sene 0 Cevap 626 görüntüleme

Şikayet
Selcuk A.
Koçtaş kart aktif etme broşüründe yazanı aynen yazıyorum ” Hemen Paro yazıp 16 haneli kart numaranızı, adınızı, soyadınızı, doğum tarihinizi aralarında birer boşluk bırakarak 7276’ya kısa mesaj*olarak gönderin” bu şekilde gönderme yaptıktan sonra belli bir ücret çekiyorsunuz ve karşılığında gelen ...
0
Mobilya 2 sene 0 Cevap 642 görüntüleme