Şikayet
21.032017 tarihinde evkur dan almış olduğum kanepe için arıza kaydı oluşturuldu. Teknik servis gelip inceleme yaptı ve parça siparişi verildi. Arıza giderilene kadar kanepenin kullanılmaması gerektiği belirtildi. Aradan geçen 2 aylık süreçte arıza giderilmediği gibi diğer kanepede aynı sorun nedeniyle ...
0
Mobilya 3 sene 0 Cevap 620 görüntüleme

Şikayet
15 tatilde aldigimiz koltuk takiminin mayis ayi olmasina ragmen gecistirilip getirilmemesi..koltuk takiminin renginde kumas kalmadigini soyleyip baska renk secmeye zorlandik..4 ay gecmesine ragmen takim elimize gecmedi..hergun farkli bi bahane ile gelecek diye gecistiriliyor..konsol da da teslim edildi ibaresi var dediler ...
0
Mobilya 3 sene 0 Cevap 609 görüntüleme

Şikayet
Yaklaşık 8 ay önce hedef avm cekmekoy şubesinden mobilya aldım aldığım ilk günden mobilyada sorunlar olustu ozaman aynı şekilde ilgilenilmedi şuan mobilyaları min hepsinde kırılmalar koltuklarda kumaş toplanması yatak bölümünde kopmalar ayak kısmında kayma dikiş atması orta sehpamda monte yerlerinde ...
0
Mobilya 3 sene 0 Cevap 654 görüntüleme

Şikayet
Modoko Çilek mağazasından 1 yıl önce Royal marka üç kapılı bir dolap aldım. Kurulum esnasında yanlış montaj yapıldı ve kapaklar zemine sürterek açılıp kapanıyordu aldığım mağazaya ve Çilek müşteri memnuniyetine bildirmeme rağmen gelip düzeltilmedi ve dolabın sağ kapısı vida yataklarından ...
0
Mobilya 3 sene 0 Cevap 581 görüntüleme

Şikayet
Aysel B.
Müşteri temsilcinize ulaşamıyorum! Daha doğrusu ulaşamıyoruz kaç kişiye arattırdım. Uygulamanızda iade et bölümü olmadığı için arayıp sizden alacaktım fakat ulaşamayınca direk yolladım size geri iade olarak. Kırılan ürünümün doldurabildiğim kadar doldurdum formu. Bir de ürünümün yenisini talep ettiğimi yazdım not ...
0
Mobilya 3 sene 0 Cevap 549 görüntüleme

Şikayet
Evidea’dan yaptığım alışverişte kargo sorunu oldu ancak mağduriyetim hala giderilmedi. 28 Nisan’da gönderilmesi gereken ürün hala elime ulaşmadı. Evidea’dan müşteri hizmetlerini her gün aramama rağmen bir çözüm bulunamadı. ...
0
Mobilya 3 sene 0 Cevap 902 görüntüleme

Şikayet
Selcuk A.
Koçtaş kart aktif etme broşüründe yazanı aynen yazıyorum ” Hemen Paro yazıp 16 haneli kart numaranızı, adınızı, soyadınızı, doğum tarihinizi aralarında birer boşluk bırakarak 7276’ya kısa mesaj*olarak gönderin” bu şekilde gönderme yaptıktan sonra belli bir ücret çekiyorsunuz ve karşılığında gelen ...
0
Mobilya 3 sene 0 Cevap 1388 görüntüleme