Bmw araba bijonu kayıp

Şikayet

BMW 116d arabam garanti kapsamı içerisinde,yetkili servislere bakım yaptırıyorum.geçen yıl ağustos ayında tatil için geldiğim Muğla.da yetkili servise bakım yaptırdım,sonrasında 2 lastiğin şifreli bijonlarının olmadığını,yerlerinin de boş olduğunu farkettim,bakımı yapan servis krndilerinden kaynaklanmadığını söyledi,bana yeni 2 bijon sattılar ,yola çıkmak zorunda olduğum için almak zorunda kaldım.bakımdan çılan bir aracın lastik bijonlarının eksik olduğunu kendim farkediyorsam bu nasıl bir bakım anlayamadım bu ayrı bir konu.o zamandan beri yaklaşık 7-8 kez BMW iletişim hattını arayarak bijonların ödenmesini istedim,her seferinde ses kaydımı Muğlada.ki sevise göndererek servisle muhatap ettiler,sorun çözülmediği gibi oradaki yetkili kişiyle atışma konumuna geldim,şikayet hattı olayı takip etmedi,hiçbirşey yapmadı,zahmet edip hiçbir geri dönüşte de bulunmadı.müşteriye karşı son derece saygısızca ,yok sayma gibi bir tutum içindeler.sonuçta bmw şikayet hattının ilgisizliği,sorunları garip bir şekilde çözme yöntemlerinden şikayetçiyim.hırsızlığı önlemek için şifreli yapılmış olan,sadece serviste açılabilen garanti kapsamındaki arabamın şifreli bijonlarının da borusan tarafından ödenmesini talep ediyorum
Nermin Ö.

0
Otomotiv 2 sene 0 Cevap 567 görüntüleme

Hakkında Nermin Ozturk

Bir cevap bırak