Evidea Onaylanmayan siparis

Şikayet

Iyi aksamlar. Bundan yaklasik 2 ay once evidea uzerinden 200 tl lik bir siparis olusturmustum. Hesaplarina havale yaptim kredi kartimdan. 2 kere para cekilmis hesabimdan ve urunler onaylanmadi. Bunun icin musteri hizmetlerini aradim. Bana whatsupp numarasi verdiler ve dekontu o numaraya gondermem soylendi. Bankama gittim fakat dekontu elden vermediklerini hesabimdan internet uzerinden dekontu almam gerektigi soylendi. Bende internetten dekontu alip evidea nin gondermis oldugu numaraya fotografini cekip gonderdim. Bana (Detaylı işlem dekontu iletmenizi rica ederiz. Bilgi geldiğinde ödemeleriniz tamamlanarak sms ve maille bilgi aktarılacaktır.) sekilde mesaj geldi. Detayli dekont malesef verilmiyor. Esyalarimin gelmesi ve ikinci odenen paranin hesabima yatirilmasini rica ederim. Bunun icin Desteginizi rica ederim.


Ek Dosya
0
Alışveriş 10 ay 0 Cevap 329 görüntüleme

Hakkında Hezel ucar

Bir cevap bırak