Evkur Mobilya Arızasında İlgisiz Kaldı

Şikayet

21.032017 tarihinde evkur dan almış olduğum kanepe için arıza kaydı oluşturuldu. Teknik servis gelip inceleme yaptı ve parça siparişi verildi. Arıza giderilene kadar kanepenin kullanılmaması gerektiği belirtildi. Aradan geçen 2 aylık süreçte arıza giderilmediği gibi diğer kanepede aynı sorun nedeniyle kullanılamaz hale geldi. Durumu evkur kdz Ereğli şubesine ilettiğimizde sürekli beklememiz söyleniyor. Ancak be kadar bekleyeceğimiz konusunda bilgi verilmediği gibi yapacak birşeylerinin olmadığını istediğimiz yere gidip şikayet edebileceğimiz söylendi. Bu ne pervasızlıktır.

0
Mobilya 1 sene 0 Cevap 365 görüntüleme

Hakkında CengizAslan

Bir cevap bırak