General Mobile Donanımsal Arıza

Şikayet

GENERAL MOBILE FIRMASINDAN ALMIŞ OLDUĞUM 5 PLUS MARKALI TELEFONU GARANTİYE İKİNCİ DEFA AYNI SORUNDAN GÖNDERDİM İLK GÖNDERME SONUCUNDA GÜNCELLEME GELECEĞİ VE DÜZELECEĞİ SÖYLENMİŞTİ ANCAK SORUNUM DONANIMSAL OLDUĞU İÇİN DÜZELMEDİ DAHA SONRA TEKRAR AYNI SORUNDAN GÖNDERDİĞİMDE CİHAZDA OLUŞAN DARBEYE BAĞLI OLDUĞUNU VE SERVİS ÜCRETİ OLARAK 320 TL İSTEDİKLERİNİ BELİRTTİLER ANCAK İLK KEZ GARANTİYE GÖNDERDİĞİMDE CİHAZDA ÇİZİK DAHİ YOKTU VE AYNI SORUNDAN TEKRAR GÖNDERDİĞİMDE BÖYLE BİR SORUN İLE KARŞILAŞTIM.

0
Elektronik-Beyaz Eşya 2 sene 0 Cevap 401 görüntüleme

Hakkında ENES DEMIR

Bir cevap bırak