Hepsiburada Ürün Faturası Göndermediler

Şikayet

Merhaba,

Hepsiburada üzerinden Online Vitrin adlı satıcıdan 27.04.2017 tarihinde 2 ürünle birlikte 1 adet jenga satın aldım. Aldığım 2 üründe bir sıkıntı yaşamadım. Jenga ise, elime 03.05.2017 tarihinde ulaştı ve faturasını tarafıma iletilmedi.
Durumu Hepsiburadaya bildirdiğimde bana diğer 2 firmanın e-faturaya geçmediğini, Online Vitrinin ise e-faturaya geçtiği için hafta içerisinde faturasını ileteceğini söyledi.
Taahüt edilen süre içerisinde e-fatura tarafıma ulaşmadığı için, 15.05.2017 tarihinde Hepsiburada ya kayıt oluşturdum. 16.05.2017 tarihinde verilen cevapta 5 iş günü içerisinde e-fatura olarak gelecek denildi.
18.05.2017 tarihinde 3. kere iletişime geçip 2.kaydı oluşturduğumda ise, emin bir şekilde 5 iş günü dolduğunda faturanız gelecek dediler.
22.05.2017 tarihinde tekrar hem Hepsiburada hem Online Vitrin ile iletişime geçtim. Bana 22.05.2017 tarihli bir fatura kestiler ve fazla okunmayan fotoğrafını attılar.
Yapılan en büyük aksaklıklar.
1-) E-faturaya geçti denilen firma e-faturaya geçmemiş.
2-) Ürün faturası hiç kesilmemiş, ben istediğimde 21.05.2017 de kestiler. Yani faturasız ürün satılıyor.
3-) Bana bunun kalitesiz bir fotoğrafını atıp bununla idare etmemi söylediler. (İki firmada)
4-) Online Vitrin “bizim hatamız ama faturanızın aslını karşıdan ödemeli gönderelim.” dedi. Hepsiburada ise buna göz yumdu. (Ben bunu kabul etmedim.)

Herkesin hakkını sonuna kadar aradığı, böyle yapmaya kimsenin cesaret edemediği bir kültürün oluşması dileklerimle.

0
Alışveriş 3 sene 0 Cevap 583 görüntüleme

Hakkında Ramazan EREN

Bir cevap bırak