Honda Hatasını Telafi Etmiyor.

Şikayet

2016 yılı yaz başında hava yastığı şişiricisinin değişimi işlemleri için Honda Mutluhan servisine başvurdum. Aracımı teslim aldıktan bir hafta sonra, daha önce hiçbir problem yaşamadığım, on konsoldaki çakmak şarjının çalışmadığını fark ederek Honda Mutluhan’a başvurdum. Sorunun yapılan değişim işleminden sonra başladığını belirterek çözüm istedim. Cevap olarak hava şişirici değişimi işlem sırasında o bölge ile ilgili hiçbir işlem yapılmadığını; sorunun kesinlikle kullanıcı hatası olduğunu söyleyerek talebimi geri çevirdiler. Sorunu çözmek için gittiğim başka bir Honda servisi ise şişirici değişimi işlemi sırasında bu bölümün sokulduğunu ve fişinin takılmamış olduğunu söyleyerek belli bir ücret karşılığında sorunu giderdi. 2016 Temmuz ayında bu konu hakkında başvuruda bulundum. Mutluhan bir kere beni aradı, o kadar. Özür bile yok. İki hafta önce başvuru yaptım. Cevap yok, yakışmıyor.

0
Otomotiv 1 sene 0 Cevap 421 görüntüleme

Hakkında Oguzhan I.

Bir cevap bırak