HYUNDAI ASSANDA GARANTI YALANI

Şikayet

2016 yılında taksici esnafına tanınan bir hak ile ÖTV indiriminden almış olduğum Hyundai Elentra markalı aracımı kullanmaya başladığım ilk aydan itibaren üst tavan döşemesi yıpranmaya ve tellemeye başladı. Ayrıca kapılardaki otomatik cam düğmelerinin etrafındaki boyalar soyulmaya başladı. Bu durumu beş defa yetkili servise götürüp gösterdim. Yetkili servisteki garantiden sorumlu kişiler sorunun işçilik kaynaklı olduğunu söyleyip değişim için fotoğraflarını çekip Hyundai Assan genel müdürlüğüne gönderdiler genel müdürlük kırk tane bahane uydurarak değişimi ret etti. Ayrıca aracımın sol tarafındaki farında bulunan LED ışıkları yanmıyor. Servis değişim kararı verdi. Yaklaşık 50 güne yakındır sipariş hala gelmedi. Bundan anladığım garanti süresinin dolması için oyalama taktiğidir. Şanlıurfa’da ticari taksicilik yapıyorum taksici esnafı ÖTV indiriminden Hyundai markalı araba almak için bana danıştıklarında garanti konusunda yaşadığım sorunları taksici esnafı ile paylaşıyorum. İster istemez almaktan vazgeçiyorlar. Sorunlarım çözülmediği takdirde Tüketici Hakem Heyeti’ne başvuracağını belirtmek isterim. HYUNDAİ MARKALI araç aldığınız zaman garantiden vazgeçin büyük bir yalandır. Ben düştüm siz düşmeyin. Her 10000 kilometrede 1500 tl periyodik bakım parası almasını bilirler. SAKIN HYUNDAİ MARKA ARABA ALMAYIN.

0
Otomotiv 6 gün 0 Cevap 13 görüntüleme

Hakkında AKIFKURT

Bir cevap bırak