Philips Müşteri Temsilcisi davranışı

Şikayet

0850 2224466 numaralı Philips müşteri hizmetlerinizi aradım. Mert Bey ile görüşüp Ekim 2016 alınan televizyonun ekranın izlerken donması , sesini kendiliğinden kapatması vb. Şikayetlerinin olduğunu yetkili servisin arandığını uzaktan yardım alınıp faydası olmadığını ve yetkili servisin kendisi gelmeleri gerektiklerini söyleyip 50 tl de para istediklerini söyledim. Garantisi dolmayan tüketici hatası da olmayan daha gelmeden fiyatı biçilen bu uygulamanın nedenini sordum. Kendisi televizyonun yanına gitmemi söyledi. Orada olmadığını ama bu şekilde yardım edilip sonuç alınmadığını söylememe rağmen sabırsızca ve agresif şekilde davranıp sesini yükselterek konuşup beni tam dinlememiş müşteri sorununu tam dinleyip anlamak istemeden tahammülsüzce ve kaba şekilde aynı şeyleri tekrarlamıştır. Kendisine iletişim kuramadığımızı sesini yükselttiğini ortada bir kriz var ama yönetemediğini anlaşabileceğim beni dinleyecek bir yetkili ile görüşmek istediğimi söyledim. Yetkilinin kendisi olduğunu kaba şekilde söyledi. O zaman başka takım arkadaşınıza yönlendirin biz anlaşamıyoruz dememe rağmen kimse yok burada ben tek çalışıyorum diyerek diyaloğu daha da yokuşa sürmüştür. Detayları ses kaydından da dinleyebilirsiniz. Sonunda televizyonun asıl sahibi kardeşimin televizyonun yanından arayarak bizzat kendisi yardım etmesi konusunda anlaştık. 2 kez aramamıza rağmen konuşmak istememiş ve takım arkadaşını da bilgilendirmiş ki konuya vakıf hem Mert Bey’den daha kaba bir şekilde azarlar tarzda konuşmuştur. Lütfen ses kayıtlarını dinleyin. Şimdi size sormak isterim bu davranışları haketmek için ne yaptık? Konu ile ilgilenmenizi rica eder ve sıkı takipçisi olacağımızı belirtmek isterim.

Saygılarımla

Zeynep S.

0
Elektronik-Beyaz Eşya 3 sene 0 Cevap 504 görüntüleme

Hakkında zeynepp

Bir cevap bırak