Türk Telekom Nakil yapamama sorunu

Şikayet

02.08.2017 den itibaren iş yerinde kullanmakta olduğum internetimi ev adresime taşımaya çalışıyorum. İş yeri adresimde internet alt yapısı fibernet alt yapısına uygun ev adresimde bulunan alt yapı ise adsl uygun ve ben defalarlarca anlatmama rağmen ben yeni adresime fiber deil adsl alt yapısına nakil işlemleri yapacaksınız diye 5 defa nakil işlemi aldırdım tüm nakil işlemlerim iptal olmuştur. Gaziantepde bulunan Türk telekoma ait mağazalar ise nakil işlemlerini sace müşteri hizmetlerinden yapıldığını beyan etmekteler.
Neden iptal olduğundan dolayı her hangi bir bilgi vermemekteler. Neden iptal olduğunu anlamak için ise sürekli problem kaydı oluşturmalarına rağmen netice alınamadı. Son olarak 05.09.2017 tarihinde problem kaydı oluşturuldu 14.09.2017 tarihinde halen sonuçlanmayan problemler ve nakil işlemleri neticesinde kullanmadığım hizmetin benden ücretini talep ettiler bende türktelekom\’a olan aboneliğimi mağduriyetimin giderilmediği için iptal ettirdim kasım 2017 kadar olan taahhüt cayma bedeli olan 540 tl + son aya ait fatura yansıttılar. Bende hiç bir şekilde ödemeyeceğimi beyan ettim benim mağduriyetimin giderilmesi için tarafınızdan yardımlarınızı rica ederim.
Müşteri adı: Mehmet TİLKİ
MÜŞTERİ TC: 212479272**

0
Telekominikasyon-İletişim 1 sene 0 Cevap 348 görüntüleme

Hakkında Mehmet_tilki

Bir cevap bırak