Ürün Arızası

Şikayet

1. 02.06.2018 tarihinde Media Market’ten Lenovo Yoga marka bir tablet aldım.Ancak ellerinde teşhir ürünü dışında bir ürün olmadığı için ürün bana 5 gün sonra 07.06.2018’de akşam saatlerinde teslim edildi.
2.Akşam cihazı eve getirdikten sonra paketinden çıkardık ancak cihaz hiçbir şekilde açılmadı.Cihazın açılmaması üzerine cihazı yeniden kutusuna koyduk.
3.Hemen ertesi günü tableti değiştirmek üzere Media Market’e geri götürdük. Yetkili bir kişiye ürünün çalışmadığını ve değiştirilmesi isteğimizi ilettik.
4.Ancak takınılan tavır hiç hoş değildi zira hiçbir şekilde çalışmayan üründen dolayı neredeyse bizi sorumlu tutar bir davranış sergilendi ve ürünün çalışmama nedeninin belirlenmesi için tableti Bakım Servisine gönderilmesi gerektiği tarafıma iletildi.
5.Ürünün hiçbir şekilde çalışmadığını dolayısıyla cihaz hiç açılmadığı için tablette kurulum ve benzeri bir durumu gerçekleştirmemizin mümkün olmadığını ilettim.Tüketici hakları konusunda bilgi sahibi olduğumu ve bana bu çalışmayan tablet yerine çalışanının verilerek mağduriyetimin giderilmesi gerektiğini söyledim.Verilen cevap hayret vericiydi: “Media Market’in kendi iç yönetmenliği var ve Tüketici Hakları bizi bağlamaz!” şeklindeydi.
6.Ben de yeniden yasayı hatırlatma gereği duydum ve çalışmayan bu tabletin onarımı yapıldıktan sonra bana teslim edilmesini kabul etmeyeceğimi ilettim.Yetkili kişi ısrarla ürünü Bakım Servisine göndereceklerini iletti ve en kısa sürede bana dönüş yapılacağını belirtti.
7.Ürünün ödemesini 02.06.2018’de yapmış olmamıza rağmen ürüne hala sahip olamadım. Ve Media Market’e ürünü teslim ettiğimizden bu yana altı iş günü geçtiği halde hala bir geri dönüş yapılmadı.
8.Dün bir arkadaşımdan sizin bu tür sorunlara karşı hızlı çözüm süreci ürettiğinizi duydum ve mağduriyetimin giderilmesi için sizinle paylaşmak istedim.
9.Umarım en kısa sürede sizin sayenizde çalışan bir tablete kavuşurum.
Saygılarımla.

0
Elektronik-Beyaz Eşya 4 gün 0 Cevap 6 görüntüleme

Hakkında Tolga

Bir cevap bırak