Vodafone Kasko Mağduriyeti

Şikayet

Yaklaşık 7 ay önce bursa osmangazi ye bağlı olan korupark avm de bulunan VADOFONE bayisinden SAMSUNG GALAXY NOTE 5 marka cep telefonunu faturaya ek olarak aldım vadofone da çalışan yetkili elamanın ISRARI ile almış olduğum telefonu çalınmaya KAYBOLMAYA ve kırılmaya önlem amaçlı KASKOLATTIM 10.09.2017 saat 9.00 sularında İŞ yeri servisini KORUPARK AVM ye bağlı KİPA alışveriş marketi önündeki OTOBÜS DURAĞI nda bulunmaktaydım saat 09.25 de servisime bindim servis FSM BULVAR yakinlarina geldigimde TELEFONUMUN olmadığını fark ettim İŞ YERİ BAUHAUS a vardığımız gibi üstlerimden izin alarak eve geldim TELEFON FATURAMI hemen alarak EMEK KARAKOL una bildirdim. arkasından KASKO ile irtibata gecmeye çalıştım ama PAZAR GÜNÜ olmasi sebebi ile yetkili birine ULAŞAMADIM .
Pazartesi günü ulaştığımda benden olayi anlatmami ve karakola verdiğim IFADEYI KARGO ile gondermemi istedi
Ayni gün içersinde adrese yolladım ve 4
5 gün içersinde gelen bilgi kaybolmanin KASKO kapsamına girmediğini bildiren bir SMS gönderiyolar .
1.cisi bu cihazın kayıp olduğu kaanatına nasıl vardılar
2. Vodafone calışanı KAYBOLMA seçeneğini ısrarla dile getirdi
Mağduriyetimi nasıl giderebilirim

0
Elektronik-Beyaz Eşya 2 sene 0 Cevap 516 görüntüleme

Hakkında Doan

Bir cevap bırak