Vodafone Net internet cayma hakkı faturası

Şikayet

vodofone net internet hizmet sözleşmesi imzaladım bana fiber hat oldugunu söylediler sonra apartmana 3 defa gelen ekip en sonunda hattı evime ulaştırabildi nihayet
fakat hattımın fiber hat olmadıgını bunun için extra ücret ödemem gerektiğini söyleyince 14 sözleşmede belirtilen 14 günlük cayma hakkımı kullanarak iptal ettim ettiğim zaman bana herhangi bir fatura edilmeyeceğini söylemelerine ragmen 11 tl kullanım bedeli 34 tl cayma bedeli olarak fatura yansıttılar söylemek istediğim tüketici hakem heyeti aktif olmadıgı için bu ve buna benzer kurumlar 80 milyon bu şekilde haksız para tahsil ederler ve bu ülkenin parasıda böyleyece boş yere bu kurumlara akar durur 1 saat telefon açtım muhatap bulamadım herkes bi numaraya yönlednirdi ve sonun pes edip bu parayı ödemeye karar verdim neden çünkü tüketici hakem heyetininde bir yaptırımı yokda o yüzden

0
Telekominikasyon-İletişim 1 sene 0 Cevap 785 görüntüleme

Hakkında resul can

Bir cevap bırak